جاهای دیدنی ایران
نوشته شده توسط : سمیه

نقاط دیدنی ایران

 

 

 


تخت جمشید (پرسپولیس) شیراز

 


بازدید از تخت جمشید به عنوان پایتخت نخستین امپراطوری و مهد فرهنگ ایران زمین قطعا اولویت سفر هر گردشگری در ایران است. اگر به تماشای تخت جمشید نروید و در ویرانه‌های آن قدم نزنید، اشتباه بزرگی کرده اید :)

 


دره ستارگان

 

این صخره‌ها از ماسه‌سنگ و مارل (سنگ آهک رس‌دار) تشکیل شده‌اند و طی سالیان دراز بر اثر فرسایش به اشکال عجیب‌وغریبی درآمده‌اند که با اندکی خیال‌پردازی شبیه چیزهایی همچون حیوانات، صورت، دست یا خیلی چیزهای دیگر به‌نظر خواهند رسید.

 

 

هس کد چیست


غار نمکدان قشم

 

تنفس از هوای داخل غار می‌تواند به بهبود بیماری‌های تنفسی مانند آسم کمک کند. مجسمه‌های نمکی شکننده، رودخانه‌های نمکی و خفاش‌های کوچک چیز‌هایی هستند که می‌توانید انتظار آنها را داشته باشید.

درون غار نور کافی وجود ندارد پس برای نگاه دقیق‌تر به بدنه قندیل‌ها کافی است یک چراغ‌قوه پرقدرت به همراه داشته باشید. نمک‌های داخل غار خاصیت دارویی دارند 

 

 

کاخ عالی قاپو

 


از محبوب‌ترین تورهای گردشگری، چه برای گردشگران داخلی و چه خارجی، تورهای اصفهان است و از جالب‌توجه‌ترین جاذبه‌ها در سفر به اصفهان، کاخ عالی قاپو. برای آشنایی با بنای کاخ و قسمت‌های مختلف عمارت عالی قاپو با ما همراه شوید. در این مقاله به معرفی کاخ عالی قاپوی اصفهان و بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم.عمارت عالی قاپو در زمان شاه عباس اول بسیار مورد احترام بود و عبور از در ورودی این بنا برای همگان میسر نبود. در بازدید از میدان نقش جهان اصفهان، این ساختمان ۶ طبقه توجه بسیاری از گردشگران را، از گذشته‌های دور تاکنون، جلب می‌کند.

 

 

آپ کارگو





:: برچسب‌ها: جاهای دیدنی ایران ,upcargo آپ, کارگو گردشگران ,کد عالی ,قاپو نگاه ,کیش اصفهان ,هنر هوب, تتر دلار, آپ حمل بار ,واکسیناسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: